pátek 27. ledna 2012

Zdravím milé přítelkyně

Po krátké odmlce už jsem zase tady. Měla jsem rodinné povinnosti - vnučky a pod., ale teď už jsem zase s Vámi a je mi to potěšením.


Někde jsem četla, že se máme zbavovat věcí, které nejsou krásné, užitečné nebo radostné. Při předvánočním úklidu jsem se snažila touto moudrostí řídit (ovšem ne vždy se mi to dařilo). Vyřadila jsem spoustu oblečení, teď samozřejmě nemám co na sebe (upřímně, to jsem neměla ani předtím a nikdy asi tomu nebude jinak). Mezi vyřazenými věcmi byla i džínová sukně, kterou jsem nakonec přece jen nevyhodila. Napadlo mě ji ještě využít a  to je výsledek. Je z ní letní taška, prostorná a určitě se do ní vleze i menší nákup.

2 komentáře:

  1. Pavlo, krásná recyklace, jinak jsem na tom podobně jako ty, je mi líto něco vyhodit, přesto stále nemám co na sebe a nejraději nakupuji v sekáči, když už se v triku či kalhotách nedá vyjít do města, "dotahám" je na zahradě nebo v práci, hezké dny,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  2. Marceli, souhlasím, sekáč je dobrá investice. Navíc má tu výhodu, když se obleček přestane líbit, není to tak líto, jak když za něj dáš několik stokorun v horším případě tisícovek.
    Krásnou neděli,
    Pavla

    OdpovědětVymazat